Translate

12 Απριλίου, 2021

Οι Εμβολιασμοί στην Αναπηρία να γίνονται μαζί με τους Φροντιστές!

Ο άνθρωπος με αναπηρία πρέπει να εμβολιαστεί μαζί με τον φροντιστή του, για την ασφάλεια και την ελευθερία του...


Τάκης Αλεξανδράκης
 
~Επείγουσα ανάγκη προτεραιοποίησης εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού των πασχόντων από συγγενείς καρδιοπάθειες
~Έως σήμερα τα περισσότερα θύματα με υποκείμενα νοσήματα ήταν καρδιοπαθείς!

Μας αφηγείται Ο κος Τάκης Αλεξανδράκης:
"Ο κ. Ι. Κοτσιρίλος, άνθρωπος με αναπηρία εξαιτίας σκλήρυνσης κατά πλάκας, εκφράζει τον προβληματισμό του για τους κινδύνους που επιφέρει η καθυστέρηση του εμβολιασμού της συζύγου του, η οποία τον φροντίζει. Αν και ο ίδιος θα εμβολιαστεί άμεσα, εξαιτίας της αναπηρίας του, η σύζυγός του που βρίσκεται σε διαρκή επαφή μαζί της δεν προβλέπεται να εμβολιαστεί μαζί του. Επομένως, παραμένει ο κίνδυνος της μόλυνσης της συζύγου του από τον κορωνοϊό, γεγονός που απειλεί τελικά και τον αδύναμο οργανισμό του, συνεπεία της άμεσης και διαρκούς επαφής τους. Επιπλέον τονίζει πως η μετακινήσεις τους περιορίζονται μιας και η σύζυγός του δεν προβλέπεται να εμβολιαστεί σύντομα. Άρα η ελευθερία που προσφέρει στον ίδιο ο εμβολιασμός εξανεμίζεται εκ των πραγμάτων.
Συγκεκριμένα ο κ. Ι. Κοτσιρίλος, μου γράφει για το πρόβλημα:
<<- Έχω 80% και πάνω ποσοστό κινητικής αναπηρίας εξαιτίας σκλήρυνσης κατά πλάκας. Με χαρά θα εμβολιαστώ άμεσα. Η σύζυγος και φροντιστής μου δεν προβλέπεται να εμβολιαστεί σύντομα, γεγονός που περιορίζει την δυνατότητα μετακινήσεών μας. Ο εμβολιασμός μου αποτελεί το εισιτήριο για την ελευθερία μου αλλά χωρίς το στήριγμά μου, την σύζυγό μου δίπλα μου, την οποία έχω πάντα ανάγκη να με υποστηρίζει, η ελευθερία μου τελικά θα είναι μισή.
- Θα κινδυνεύει να μολυνθεί και φυσικά θέτει σε κίνδυνο και εσάς μιας και είσαστε διαρκώς σε άμεση επαφή.
- Φυσικά!
- Με την εφαρμογή και του πιστοποιητικού εμβολιασμού ίσως θα περιοριστεί ακόμη περισσότερο η δυνατότητα μετακινήσεών σας.
- Δεν υπάρχει καμιά δυνατότητα να κινηθώ χωρίς την υποστήριξή της. Αδύνατον. Η ελευθερία μου εξανεμίζεται.
- Σαφής και συγκεκριμένος ο προβληματισμός σας και θα τον μεταφέρουμε στους αρμοδίους. Φυσικά όλα θα κριθούν από τις ποσότητες εμβολίων που θα παραληφθούν. Σας ευχαριστώ!
- Ευχαριστώ και εγώ για το ενδιαφέρον σας!>>"


  Ακούστε απευθείας και την συνέντευξη  που παρατίθεται για την εξυπηρέτηση των ανθρώπων με πρόβλημα ακοής:
https://soundcloud.com/…/voiceioanniskotsirilossklirinsikat…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου