Translate

31 Μαΐου, 2026

H Aμιβανταμάμπη μπορεί να νικήσει τον καρκίνο;

 

     Εκπληκτικά είναι τα αποτελέσματα δοκιμών από μια αντικαρκινική ένεση που δείχνει ότι μπορεί να εξαλείψει εντελώς ακόμη και προχωρημένους όγκους σε καρκινοπαθείς ασθενείς.
  Η μελέτη αναπτύχθηκε σε πολλές χώρες ταυτόχρονα και η υποβλήθηκαν σε θεραπεία 102 ασθενείς σε προχωρημένο στάδιο καρκίνου ή σε φάση επανεμφάνισής του και που είχαν αδρανοποιηθεί στις άλλες κλασσικές θεραπείες χωρίς ανταπόκριση βελτίωσης.
 Ο καθηγητής βιολογικών θεραπειών καρκίνου στο Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο του Λονδίνου (ICR), Kevin Harrington, ισχυρίζεται ότι «αυτές είναι πρωτοφανώς ισχυρές αντιδράσεις σε ασθενείς των οποίων η νόσος έχει γίνει ανθεκτική τόσο στη χημειοθεραπεία όσο και στην ανοσοθεραπεία».

  Έτσι με μία ένεση amivantamab* διαπιστώθηκε ότι συρρίκνωσε τους όγκους σε πάνω από το 30% των πασχόντων. Η βελτίωση της υγείας τους ήταν θεαματική! Και το εκπληκτικό ήταν το ότι σε 15 από αυτούς,οι εξετάσεις έδειξαν ότι η θεραπεία είχε διαλύσει εντελώς τους όγκους.
     
 Ας ελπίσουμε ότι η εξέλιξη της επιστημονικής έρευνας θα οδηγήσει στην εξαφάνιση αυτής της παλιοαρρώστιας από τη ανθρωπότητα..!
 
 ~~~
 
σημείωση: 
Η αμιβανταμάμπη είναι ένα πλήρως ανθρώπινο, διειδικό για EGFR-MET, χαμηλής περιεκτικότητας σε φουκόζη, με βάση την IgG1 αντίσωμα, με δραστηριότητα καθοδήγησης των ανοσοκυττάρων, το οποίο στοχεύει όγκους με ενεργοποιητικές μεταλλάξεις ένθεσης στο Εξώνιο 20 του EGFR. Η αμιβανταμάμπη προσδένεται στις εξωκυττάριες περιοχές των EGFR και MET. Η αμιβανταμάμπη διαταράσσει τις σηματοδοτικές λειτουργίες των EGFR και MET μέσω αποκλεισμού της σύνδεσης του προσδέτη και ενίσχυσης της αποικοδόμησης των EGFR και MET, προλαμβάνοντας έτσι την ανάπτυξη και εξέλιξη του όγκου.
 

21 Μαΐου, 2026

Φεστιβάλ Νερού: Τα Κοινά μας Ανήκουν

 Τα Κοινά Μας 

Νερό - Υγεία - Ενέργεια - Εκπαίδευση  

Πράσινοι & Ανοιχτοί Αστικοί Χώροι  

Αέρας - Άγρια Φύση - Βουνά - Θάλασσες   

ποτάμια - παραλίες

Το περίπτερο της ΚΟΦιΨΥ ξεχωρίζει 
με την αλυσίδα του Ραδιοσταθμού Κοινοτικού 
Ραδιοφώνου και με τις αφίσες 
και τα πανώ με τα δυναμικά κοινωνικά μηνύματα
 
Οι Ελεύθεροι & Πράσινοι Αστικοί Χώροι 
είναι τα Κοινά της Ανθρώπινης Συνεύρεσης 
με την Άγρια Φύση
 

Η Ανεμπόδιστη Συνάντηση 

και Ελεύθερη Πρόσβαση, 

Περιήγηση και Παραμονή 

στους Ανοιχτούς και Πράσινους Χώρους 

είναι Θεραπευτική 


Για αυτό απαιτούμε 

Ελεύθερους Αστικούς & Πράσινους Χώρους

με πρόσβαση σε Δημόσιο Πόσιμο Νερό  

και Τακτικό Πότισμα 

 

 Όχι στις απολυταρχικές 

απαγορεύσεις πρόσβασης 

 στους Αστικούς και Περιαστικούς

Πράσινους Τόπους 

ειδικά τις Καυτές Μέρες των Καυσώνων. 

 
 - Γιατί οι ελεύθεροι χώροι στην πόλη, ασκούν τόσο θετική επίδραση στην ψυχική υγεία;
  • Διότι μέσα στις μπετονιένες μυρμηγκοφωλιές μας, εμείς ως πρόσωπα απαιτούμε να μην βιώνουμε αδιέξοδα τον ψυχικό πόνο χωρίς την προοπτική της συνάντησης με τον Άλλο, τον Αδελφό μας!

  • Επειδή τα πρόσωπα έχουν την έμφυτη επιθυμία να συνδέονται μεταξύ τους και ιδίως να το κάνουν αυτό σε χώρους ελεύθερους και  ανοιχτούς. Έτσι βιώνουν αισθήματα γαλήνης και ικανοποίησης, αφομοιώνοντας την στρεσογόνα μετροπολιτάνικη ζωή. 

    Από αριστερά ο εκπρόσωπος της κουρδικής κοινότητας
    στην Ελλάδα κος Ναμντάρ Σετσκίν, δίπλα του
    ο συμπρόεδρος της ΚΟΦιΨΥ
    Βαγγέλης Ασπρογέρακας, στην μέση αριστερά 
    ο άδικα διωγμένος από το το “ΨΝΑ Δαφνί” 
    ψυχίατρος και μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής
    της ΚΟΦιΨΥ κος Σερεμέτης Δημήτρης
    και στα δεξιά η καλή επισκέπτριά μας εκπαιδευτικός
    και μέλος της παιδαγωγικής συλλογικότητας
    Σκασιαρχείο


  • Οι αστικοί ελεύθεροι χώροι είναι τα καθημερινά σημεία συγκέντρωσης της κοινότητας, προάγουν την διαπροσωπική αλληλεπίδραση και ενισχύουν την κοινωνική συνοχή δηλαδή τα απολύτως σημαντικά στοιχεία για την ψυχική υγεία και την ευεξία.

  •  Οι ανοικτοί αστικοί χώροι αφορούν τους όρους των στοιχειωδών πολεϊκών δικαιωμάτων μας δηλαδή της ελεύθερης και απρόσκοπτης πρόσβασής μας χωρίς "προσωρινούς" ή και μακροχρόνιους αποκλεισμούς.

  •  Γνωρίζουμε ότι @ συμπολίτ@ς μας που διαμένουν σε γειτονιές χαμηλότερων εισοδημάτων έχουν λιγότερη πρόσβαση σε ποιοτικούς ελεύθερους χώρους και αυτό είναι το γεγονός που επιδεινώνει τις ανισότητες στην υγεία. 

    ~~~

Στα Κοινά μας ανήκει και το 

Κοινοτικό Μαθητικό Ραδιόφωνο

Μια μακροχρόνια συνεργασία της ΚΟΦιΨΥ

με την βιοτεχνία παιγνιδιών Beavers,
τα Θρανία της Άνοιξης
και τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Σκασιαρχείο.
Ξεκίνησε πιλοτικά από την ΚΟΦΙΨΥ
ως το Ραδιόφωνο των Παιδιών
και πρόκειται για την πιλοτική παρέμβαση-πρόταση
που απευθύνεται σε φορείς  
και δομές της Ψυχικής Υγείας.

Στόχος είναι να αναγνωρισθεί  
η ραδιοφωνική πρακτική
ως ισχυρό ψυχοθεραπευτικό μέσο 
ανάπτυξης της έκφρασης 
και της κοινωνικοποίησης.
Μαζί με τις άλλες μορφές
της ήδη ενταγμένης τέχνης
στα θεραπευτικά πρωτόκολλα 
όπως η Δραματοθεραπεία 
και η Εικαστική Ψυχοθεραπεία,
που συμβάλλουν στην ανάπτυξη 
της αυτοπεποίθησης,
της σύνδεσης με την κοινότητα, 
της συμμετοχικής έκφρασης,
των δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων,
της παιγνιώδους συνάφειας,
της επικοινωνιακής ικανότητας,
  στην δημιουργική απελευθέρωση της φαντασίας,
στην συμπόνια (~ενσυναίσθηση) κα.

 Ο Ερτζιανός Αέρας 

και οι Ελεύθερες Ραδιοφωνικές Επικοινωνίες,

είναι Κοινό Αγαθό

 που προάγει την κοινωνική συνοχή

και όχι εμπορευματικό-προπαγανδιστικό 

εργαλείο ελέγχου 

 

Το Κοινοτικό Μαθητικό Ραδιόφωνο
έγινε ένας πολύτιμος και ωφέλιμος οδηγός
προς την κοινωνική και επαγγελματική επανένταξη
των πασχόντων αδελφών μας 
μέσω της εκπαίδευσης
και της δημιουργικής επιμόρφωσης
για τις επαγγελματικές προεκτάσεις.
 
~~~
  
Έστησε την ομπρελίνα για την βροχή
πάνω στον ιστό της κεραίας
του Ραδιοσταθμού Κοινοτικού Ραδιοφώνου,
ο αθεόφοβος αλλά ευρηματικός Έφορος Οικονομικών
της ΚΟΦιΨΥ Νικόλας Γεωργίου

Ψιχαλίζει ακόμη! Βρεγμένες οι αφίσες, τα φυλλάδια 
και τα τραπεζομάντιλα αλλά δεν πειράζει: Νεράκι του Θεού, κι όχι ιδιωτικό, είναι..! 




11 Μαΐου, 2026

Συναντιόμαστε στο "2ο Φεστιβάλ για το Νερό και τα Κοινά Αγαθά"

Δεν υπάρχει Ψυχική Υγεία
χωρίς Κοινό Τρόπο-Τόπο Ζωής,
χωρίς τα Κοινά μας 
 
Το Νερό 
ως Δημόσιο Αγαθό 
είναι Προϋπόθεση Πολιτισμού 
και Ανθρωπιάς!
 

 

𝚽𝚬𝚺𝚻𝚰𝚩𝚨𝚲 𝚪𝚰𝚨 𝚻𝚶 𝚴𝚬𝚸𝚶 

& 𝚻𝚨 𝚱𝚶𝚰𝚴𝚨 𝚨𝚪𝚨𝚯𝚨

 

15 & 16 𝚳𝛂ΐ𝛐𝛖 𝟐𝟎𝟐6

𝚷𝚬𝚫𝚰𝚶 𝚻𝚶𝚼 𝚨𝚸𝚬𝛀𝚺 

(𝚷𝚲𝚨𝚻𝚬𝚰𝚨 𝚷𝚸𝛀𝚻𝚶𝚳𝚨𝚪𝚰𝚨𝚺)

 

Επιθυμούμε να ερίζουμε Ελευθέρως
Στους Κοινούς & Ανοιχτούς 
Πράσινους Χώρους

 Τα Δημόσια Αγαθά μας ανήκουν:

Νερό

 Υγεία - Ενέργεια - Εκπαίδευση 

  Πράσινοι & Ελεύθεροι Αστικοί Χώροι 

 Αέρας - Άγρια Φύση - Βουνά  

Ποτάμια - Λίμνες - Θάλασσες 


Πρόγραμμα


𝝥𝝖𝝦𝝖𝝨𝝟𝝚𝝪𝝜 15/𝟬𝟱/𝟮𝟬𝟮𝟱

💦 18.30 Κεντρική σκηνή 

Έναρξη Φεστιβάλ: Καλωσόρισμα από την Συλλογικότητα Εμείς στο Πεδίον του Άρεως.

💦 18.35 Για ένα κεραμίδι πάνω απ’ το κεφάλι μας. Ουτοπία ή δικαίωμα;

Α κύκλος: Οργάνωση σε επίπεδο γειτονιάς 

  • Νίκος Βραντσής - Ένωση Ενοικιαστών Θεσσαλονίκης

  • Γειτονιές απέναντι στον εξευγενισμό. Κώστας Βουρεκάς, 4Σ - Συντονισμός σωματείων - συλλογικοτήτων για τη στέγη / Ανκα Αρβανιτίδη, Μαχαλάς Μεταξουργείου / Μαρίνα Σιούτη, Πρωτοβουλία Αγώνα για το Πάρκο της Ακαδημίας Πλάτωνος / εκπρόσωπος από το Όχι μετρό στα Εξάρχεια

  • Τόνια Κατερίνη, Ενωτική πρωτοβουλία κατά των πλειστηριασμών

  • Προτάσεις για τα κενά κτίρια. Μαρία Πετεινάκη, Architects Climate Action Network /   Εκπρόσωπος από Ομάδα χαρτογράφησης Εξαρχείων 

β. Κύκλος : Κοινωνική κατοικία - εναλλακτικές

  • Κατερίνα-Shelagh Μπουκογιάννη –  CoHab Athens - Urban Habitat in Common  

  • Εκπρόσωπος από Κοινότητα Κατειλημμένων Προσφυγικών Αλεξάνδρας 

Συντονισμός: Αφροδίτη Τζιαντζή, δημοσιογράφος

🔹Παρεμβαίνουν: Περιβαλλοντικές κινήσεις και συλλογικότητες που συμμετέχουν στο φεστιβάλ

💦21.00- 24.00  Συναυλία

💧Νένα Βενετσάνου

💧Δημήτρης Μητσοτάκης

💧Radio Sol




𝚺𝚨𝚩𝚩𝚨𝚻𝚶 16/𝟎𝟓/𝟐𝟎𝟐6

💦18.30, Κεντρική σκηνή 

Για να μην πούμε το νερό νεράκι: προτάσεις για μια οικολογική και δημόσια διαχείριση του νερού. 

Ομιλήτριες/ες:

  • Νικήτας Μυλόπουλος, καθηγητής Πολιτικών Μηχανικών, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Δ/ντης Εργαστηρίου Υδρολογίας και ανάλυσης υδατικών συστημάτων. 

  • Δημήτρης Θεοδοσόπουλος, Αγρονόμος- Τοπογράφος ΕΜΠ, μέλος Συλλόγου ΡΟΗ- Πολίτες υπέρ των Ρεμάτων  

  • Σοφία Παυλάκη, Δικηγόρος, M.Sc. Δασική - περιβαλλοντική πολιτική, υπ. Δρ. Παν/μίου Αιγαίου, μέλος Επιστ. Συμβουλίου Επιμελητηρίου Περιβάλλοντος & Βιωσιμότητας 

Συντονισμός: Άκης Ζαρκαδούλας, Πρωτοβουλία για τη διασφάλιση της δημόσιας διαχείρισης του νερού 

🔹Παρεμβαίνουν: Σύλλογος Αιγιναία (Αίγινα), Επιτροπή αγώνα ενάντια στο σχέδιο Εύρυτος (Καρπενήσι) και άλλες περιβαλλοντικές κινήσεις και συλλογικότητες που συμμετέχουν στο φεστιβάλ

 💦21.00- 24.00  Συναυλία

💧Ναχεντ Μπισάρα (Παλαιστίνια τραγουδίστρια)

💧Μανώλης Φάμελλος

💧Αγία Φανφάρα (χάλκινα)

💧Ρεμπέτικο - παραδοσιακό γλέντι


𝝥𝝖𝝦𝝖𝝠𝝠𝝜𝝠𝝚𝝨 𝝚𝝟𝝙𝝜𝝠𝝮𝝨𝝚𝝞𝝨

💦 ΠΕΜΠΤΗ 14/5 , 18:00 - 20:00  

Ακολουθώντας τη ροή,  μια βιωματική βόλτα στη διαδρομή του Κυκλοβόρου χειμάρρου από την Οικοφεμινιστική ομάδα. Εκκίνηση:  Πλατεία Γκύζη έως Πεδίο του Άρεως με ενδιάμεση στάση στην Πλ. Πρωτομαγιάς 

 

💦 ΣΑΒΒΑΤΟ 16/5, 11.00-13.00  

💦Εργαστήριο συνειδητής κίνησης : «Εγώ είμαι νερό», από την Οικοφεμινιστική ομάδα μέσα στο Πεδίο του Άρεως. Δηλώστε συμμετοχή στη σελίδα του Φεστιβάλ στο fb καθώς ο αριθμός των συμμετεχουσων/όντων είναι περιορισμένος.

💦💦 17.00, Αμφιθέατρο πλατείας Πρωτομαγιάς