Translate

02 Ιανουαρίου, 2021

Μηχανολογία με μεγάλη σημασία

 Όταν η ρομποτική* νοηματοδοτεί την Ζωή

Πώς λειτουργεί ένα Βιονικό μέλος;

"Είμαι η Kate, τηλεπαρουσιάστρια και πρώην Παραολυμπιακή κολυμβήτρια. Έχασα το αριστερό μου χέρι σε ένα ατύχημα από αγροτικό μηχάνημα όταν ήμουν 2 ετών. Μετά από αυτή την παιδική ατυχία μου, έμαθα να προσαρμόζομαι στη ζωή και να ανταποκρίνομαι στις προκλήσεις με ενθουσιασμό και αυτοπεποίθηση. Ήμουν πάντα πολύ δραστήρια και μου άρεσε να παίζω έξω και να συμμετέχω σε αθλήματα. Έτσι βοηθήθηκα να ξεπεράσω πολλές προκλήσεις της φυσιολογίας μου όπως να πιάσω μια μπάλα, να κολυμπήσω και να κάνω ποδήλατο από μικρή.
Όλες αυτές οι δραστηριότητες ανέπτυξαν την αποφασιστικότητα και την αυτοπεποίθησή μου. Αγκάλιασα τη μοναδικότητά μου."

Τεχνητό μέλος, τυπωμένο σε τρισδιάστατο εκτυπωτή!

Βραβευμένη εταιρεία προσθετικής που δημιουργεί προσιτά, προηγμένα και κομψά βιονικά άκρα, ξεκινώντας από το «Hero Arm»: <<Μετατρέπουμε τις αναπηρίες σε υπερδύναμη>>.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου