Translate

09 Σεπτεμβρίου, 2023

" Έκανα Καριέρα εξαιτίας της Πάθησής μου..!"

 “I made a career out of my illness.”

Fanni-Laura Mäntylä's receiving award at European Health Parliament

   Η αποστιγματοποίηση των ψυχικά πασχόντων, η κοινωνική ένταξή τους και η ενσωμάτωσή τους στην αγορά εργασίας αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για την ελληνική κοινωνία. Μια κοινωνία που δυστυχώς εξακολουθεί να έχει ταμπού και προκαταλήψεις στα θέματα της ψυχικής υγείας, δημιουργώντας αποστάσεις και οδηγώντας τους στον κοινωνικό αποκλεισμό. 
   Ιδού παρακάτω ένα καλό δείγμα όπου η σωστή πολιτική για την ψυχική υγεία που προάγει τα πρωταρχικής αξίας δικαιώματα των ασθενών και δικαιώνεται! Ζητούμενα όπως η ισότητα και η εξάλειψη διακρίσεων, το απαραβίαστο της προσωπικής ζωής, η αυτονομία, η σωματική ακεραιότητα, το δικαίωμα πληροφόρησης και συμμετοχής, η ανεξιθρησκία, το δικαίωμα του συνέρχεσθαι και της ελεύθερης κίνησης.
 

Η περίπτωση της Fanni-Laura Mäntylä's

   “I didn’t plan to make my illness my career, but it’s very nice that I can now help other people through my experience”.

  "Είμαι 32χρονη επαγγελματίας επικοινωνίας και ψυχικής υγείας με εξειδίκευση ως έμπειρη ειδικός στην κατάχρηση ουσιών. Εργάζομαι σε έναν οργανισμό ψυχικής υγείας με την παραπάνω ειδικότητα και καλύπτω έτσι περιστατικά και σε όλη την Ευρώπη." 
  "...Η ιστορία μου είναι απλή και κοινή: Μεγάλωσα στο ανατολικό Ελσίνκι. Η γυναίκα μου και εγώ μετακομίσαμε στο Järvenpää τον χειμώνα του 2019. Στα είκοσί μου, αρρώστησα με σοβαρή κατάθλιψη και εξάντληση. Η νόσος μου και οι αλλεπάλληλες νοσηλείες διήρκεσαν πέντε χρόνια. Όμως η επιστροφή στην εργασία ήταν πραγματική εμμονή. Είχα δίκιο! Επιστρέφοντας στους εργασιακούς χώρους όπου αφοσιώθηκα στο να βοηθώ τους συνανθρώπους μου επανήλθε η ισορροπία μου και άρχισε να βελτιώνεται θεαματικά η ψυχική υγεία μου. Είμαι το πρότυπο παράδειγμα ότι κανένας άνθρωπος δεν είναι δήθεν απελπιστική περίπτωση. Μέσα από τη δική μου εμπειρία, θέλω να συμβάλλω στην προαγωγή της ψυχικής ευεξίας τόσο σε επίπεδο βάσης όσο και στη λήψη αποφάσεων."

   Ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος η Fanni-Laura Mäntylä's στις περασμένες δημοτικές εκλογές του SDP στο Järvenpää σηκώνει την αγωνιστική σημαία της Ψυχικής Υγείας και δηλώνει ενδεικτικά τα παρακάτω: 
  "Οι υποψήφιοι ανταποκρίθηκαν θετικά στην πρόκληση των δημοτικών εκλογών του Mental Health Pool. Η εμπειρία της μοναξιάς δεν εξετάζει την ηλικία, το φύλο ή την κατάσταση της ζωής. Όταν βιώνουμε μία περίοδο προσωρινής μοναξιάς ξέρουμε ότι είναι συνηθισμένη και μάλιστα επιβεβαιώνει τη ζωή αλλά η παρατεταμένη χρόνια μοναξιά μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες. Σχεδόν κάθε τρίτος Φινλανδός υποφέρει από χρόνια μοναξιά λόγω αυξήσεων στα επιτόκια, της οικονομικής κρίσης, της ακρίβειας κα. σε σύγκριση με έναν στους πέντε συμπολίτες πριν από 7 χρόνια. Κατά τη διάρκεια των αναγκαστικών

εγκλεισμών αυξήθηκαν οι καταθλίψεις. Πώς θα μπορούσε να αποφευχθεί η περιθωριοποίηση εξαιτίας της μοναξιάς και των προβλημάτων ψυχικής υγείας στο Järvenpää;" ... "Υποστηρίζοντας τις συνθήκες λειτουργίας των υποστηρικτικών συλλόγων και οργανισμών και αυξάνοντας τη συνεργασία, ο δήμος και οι φορείς μπορούν να συνεργαστούν για να προωθήσουν την ένταξη και την ψυχική ευημερία των κατοίκων της περιοχής. Ως υποψήφιοι για τις δημοτικές εκλογές του SDP, εργαζόμαστε για να διασφαλίσουμε τη συνέχεια και την προσβασιμότητα των δραστηριοτήτων ψυχικής υγείας και στο μέλλον. # Για την ψυχική υγεία Anne Uotinen, υποψήφια στις δημοτικές εκλογές (sd.) Fanni-Laura Mäntylä, υποψήφια στις δημοτικές εκλογές (sd.)"
 

αναφορές:

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου